Bee Gees

Wednesday 18 April 2012

Tarian Tiang di Dataran Jam Besar Sungai Petani - Versi Perkasa

Bila gang PR adakan aktiviti kemasyarakatan  mahupun ceramah, saya menanti juga acara ini. manalah tahu, kalau kalau mereka berani membuat tarian sebegini sebagai selingan bila topik yang diceramahkan bertambah panas.


Tapi tiada.


Tapi kalau gagakhitam terdengar yang gang PR akan berdemontrasi aman, mereka pun sibuk nak turut serta. Gang PR bertungkus lumus memaklumkan PDRM akan aktiviti aman ini, dan gagak hitam pun tumpang sekaki, sebab mereka secara otomatik boleh turut serta.


Bila ada provokasi pun, polis Apco mesra alam dengan gagakhitam, tetapi bila mangsa provokasi dari PR terkena lontaran objek dari gagakhitam, dan buat lapuran polis, yang buat lapuran tu, silap silap ditahan polis untuk siasatan lanjut


Sepanduk tertulis "Tarian Tiang GagakHitam di Dataran Jam Besar Sungai Petani."

Now Showing. Khas untuk hadirin Perhimpunan Hijau 

Pertunjukkan percuma wei, untuk korang gang PR yang letih berdemontrasi.


Semoga terhibur.

Ewah, ewah....gaya  Sha Na Na ni

Pandanglah......, lihat lah......, pung**(tut tut) yang ramping dan dadaku yang bidang -senikata lagu Biduanita Negara. Pemuda yang sebelah tu duk adjust.......tut tut. Wek!!

Sebahgian ungkapan bersopan abang tua ni adalah , " tut...." , "tut"   "tut " "#%*&!"

Maaf ya , tidak diluluskan oleh Jakim!


Goyang pinggang.... , goyang badan...., jangan malu dan segan - Lagu Sudirman Hore Hore. Gaya kaki mesti diangkat seakan akan lembu....eh,  anjing kencing berdiri


Tak malu ke abang tua oi! Ada peminat tarian tiang ini bertanya, " dia ni tak sembahyang Jumaat ke tadi?"


Bukan nak kata  dia, yang dia tak sembahyang Jumaat, maksudnya , tak malu pada Allah ke?


Sekarang ramai dah tengok aksi abang tua ni, terhibur bang oiii!!


Muncung ikan puyu, yang penuh dengan maki, seranah, kutuk, bebel, potpet, meludah, umpat, cerca  . Perasan tak topi dia tulis apa? P.....

Inilah budaya 'umnu baru' yang dibawa mamak madey untuk ahli baru umnu. Budaya ini tiada sebelum umno lama diharamkan oleh mamak madey.


Tapi budaya memfitnah dan 'membunuh' sudah ada sejak Merdeka lagi. Kenapa saya kata begitu? Sebab dah ramai ahli PAS terutamanya yang menjadi mangsa sejak zaman Tunku lagi.


 
Sebahagian penonton 'tarian tiang' yang berpuas hati dengan persembahan warga separuh abad dari umno, memberikan tepukan gemuruh kepada beliau.

Tanda berpuas hati kerana aksi lucah anda berjaya dirakam!


Latiff Hariri
0628 18042012
Sungai Petani


No comments: