Bee Gees

Tuesday 29 December 2009

SRJK(I) Lenggong - Batch 71-76(aljh1)

Salam buat teman teman SRJK(I)Lenggong
Ini 3 keping gambar, yang saya mahu rakan rakan selesaikan nama nama ikut barisan, tahun bila diambil dsbnya. Saya tak ada dlm foto ni,dan tanpa bantuan Roziah, saya cuba aturkan nama nama anda, minta bantuan selesaikan muka surat ini.


x x x x, ustazah maimunah, cikgu faridah, cikgu lily, x x x
x x x cikgu aziz, cikgu mokhtar, x, cikgu hizam x x xxx x x





x ,x x x ridhuan x x xx x x x x norlela
x x faridah, x maznah
noreha, bl ooi, roziah, haniza,kg chew, cikgu aziz,azam, shaiful, zul rahim,x x
semua muka innocent dan bersih dr gangguan kotaraya, di Lenggong udaranya nyaman


ok yang ini sorang dua saya kenal, tapi minta rakan2 perhabiskan nama nama mrk


gambar ini ihsan dr srjk bukit balai, yang sedia ada. terima kasih kpd guru besar dan puan habibah yg by membantu.
dimuaturun oleh muhammad izzuddin.
saya hanya taip apa yang patut,minta perbetulkan jika ejaan nama salah.
muka surat ini akan terus dikemaskini


Latiff Hariri
Sungai Petani 908mlm 29/12/09

3 comments:

Anonymous said...

bro kepala botak aku ligat mencari nama2 kwn lama adalah 1,2 yg aku ingat dan cam.terfikir bagaimana sekiranya kita berada di bawah 1 bumbung walaupun sebentar cuma.marilah kita rapatkan saf dan mencari rakan kita.tq latif n roziah,sg petani.aku teringin sangat nk kitaberkumpul.kita budak kampung!walaupun sapa kita SEKARANG!

-PENANG

Anonymous said...

bpk aku xHENSEM langsung!!!KAH3!!!

p/s-yg atas ayah yg tlis..^^

Anonymous said...

gambar KELAS 5A 1975
dari kiri belakang-meor murad,ramli abd rahman,x,x,x,baharudin mad isa,zamzuri,kes antantuya,x,zabidi,redzuan,mail pak talib,zul mansor,ragawan,mat isa

barisan kedua kiri-x,x,xsmad ahmad,zubir,x,asri,zulkarnain,hassan basri,fizi,raiz,fuad,x,x,x

barisan 3 kiri-x,samsiah ahmad,faridah baharom,x,maznah

duduk dari kiri-noreha,bl ooi,roziah,aniza,kg chua,azam,saiful,zul rahim,mat nor,zul dato tahar

betol ke?

-PENANG