Bee Gees

Sunday 14 April 2013

Ciptaan Terbaik PAS Pakatan

Saya tak benar benar merayau untuk acara ini. Lebih kepada kalau terserempak.

Kesemua foto foto dibawah ini dirakan berdekatan dengan rumah saya, paling tepat perkampungan Sungai Layar. Saya tidak menyusun yang mana terbaik, sekadar mengikut susunan simpanan rakaman Ipad ini sahaja.


 
1) Markas PAS Penghulu Him, Sungai Petani - antara yang saya minat


2) Persimpangan Taman Lembah Bujang Indah, Merbok - pun antara yang terbaik, kemas buatannya.


3)MiG5 - Persimpangan Taman Lembah Bujang Indah, Merbok - agak kasar seninya.



4) Persimpangan Lembah Bujang Indah Merbok - scopene pun agak kasar seninyua, tapi menarik sebab 'duk' dalam longkang!! Ada seni menghina ni!!  Hahaha

Sementara 3 yang dibawah ini saya curirakam dari Blog pakatan.

Antara yang terbaik , saya suka yang pertama ini.


1) Ikan Pari Angkasa ni beserta tropedonya -  paling menarik sebab kemas


F5 - tersangkut dicelah tiang letrik , kemas buatanya.


Beoing 767 dalam pembinaan. Tak tahan tengok tayar dan tangga, besi tu!!

Ini antara yang terburuk buat masa ini, bukan saya nak menghina, tapi korang fikir sendirilah. Ini semua salah si Anwar tu, pi buh benda tu kat hidung dia,.

Semua ini salah Anwar jugak!!

Saya pasti agen Anwar yang dapat tender pasang foto ini kat Body bas . Sebijik hidung dot dot dot.

Nanti saya cari lagi foto foto menarik sempena perayaan PRU13 ini.

Minta SB saya cek perahu tu dah dibaik pulih atau belum , sebaik dilanda ribut laut 3 malam yang lalu. Kalau tak siap, terpaksa saya ambil rakam supaya mereka perbaiki segera .

Latiff Hariri
1818 14042013
Sungai Petani


No comments: