Bee Gees

Tuesday 11 March 2014

Restoran Gembira Sek 3 Shah Alam

Rancangan pagi Ahad di Restoran Gembira Seksyen 3.

Ini merupakan salah satu restoran kegemaran kami. Tahun 1989 hingga 1999, sering saya dan anak anak bersarapan disini. Memang dekat dengan rumah pun. 

Nasi Lemak Restoran Gembira Sek 3, Shah Alam, antara Nasi Lemak terbaik Malaya.Tapi, yang tak tahannya, harga makanannya, 'boleh tahan'.


Bila kami mula duduk, maka ramailah pelanggan lain mula beratur.

Sepatutnya pagi ini menjadi tempat pertemuan 3 OE81. Tetapi pada saat akhir Mazlan Baba terpaksa tukar jadual ke hari Sabtu. Jadi tinggallah dua OE81 sahaja. Saya bersarapan dua keluarga dengan adik saya Rasi pada awalnya. 

Jam 8 pagi Ahad 2 Mac 2014

Sebaik Rasi  meninggalkan Restoran Gembira, masuk pulak kawan baik saya yang rajin ini, Din Selamat.

Saya 'second' round dengan kuih muih pulak.

Bertemu pagi ini adalah untuk mengemaskini perkembangan terkini aktiviti bulan Mac 2014. Senang cakaplah, kami berdua dah letih.......

Seronoknya bila berkisah tentang perkembangan anak anak Din yang dua orang itu, dan anak anak saya yang 3 orang itu. Banyak kenangan indah akan terlakar di bulan Mac 2014.


Sharing Our Journey 2.......ini yang terakhir?

Pagi itu kami berpisah sekitar 930 pagi. Masing masing punya acara berbeza pagi ini. Saya harus kedestinasi 'tujuan utama ' saaya ke Lembah Kelang awal bulan Mac ini.

Terima kasih Din Selamat.

Latiff Hariri
0648 10032014
Sungai Petani

No comments: