Bee Gees

Sunday 20 March 2011

Mohd Shahidan Anor Cintakan Nor Zaina Ismail

Bergerak dari kampung lembah Raja melepasi pukul 2 petang, untuk menyunting bunga idaman hati di Lunas, Kulim.

Petang 27 Februari 2011


Anak teruna bersamping

Sujud memohon berkat dariNya

"Aku nikahkan dikau......"

Maskawin diserahkan kepada Nor Zaina

Bersama nenek Pengantin lelaki

Ha, makan-makan, apa ditunggu lagi


Cincin disarung secara rasmi dirumah Pengantin perempuan

Ciuman pertama dari sang suami


Sebenarnya saya tak bersedia untuk acara ini. Si Wan main tangkap muat je. Tak sangka pulak jadi jurukamera rasmi. Kau hentam ajelah Labi.

Tahniah kepada Shahidan dan Nor Zaina.

Pasaangan adalah anak buah kepada rakan baik saya ni, yang sering mengekori saya setiap kali saya bercuti. Si Wan Ekor Kucing.

Nak tanya sikit Wan, agaknya berapa umur Zaina? Hehehe.

Semoga berbahagia hingga ke akhir hayat.

Latiff Hariri
1926 19032011
Sungai Petani

No comments: