Bee Gees

Tuesday 22 January 2013

#HKR112 -Akhir Persekitaran Stadium Merdeka

Ini fotonya di perkarangan Masjid Negara sekitar 12 tengahari.(kamera hp Zul)
Sedangkan kami berempat hanya berada di sekitar Dewan Perhimpunan Cina sahaja, dah tak boleh masuk.
Pemerhati dari Majlis Peguam mengiringi Unit Amal

Ustaz Idris Ahmad, YB Salahuddin Ayub dan Chua Jui Meng

Mahasiswa Bangkit bersama Rakyat

Saya sering mengikuti perhimpunan, jadi saya berani kata yang datang dari Masjid Neggara melebihi 100,000 . Hanya Rias anak Pak Yatim yang tak reti nak kira.

Semangat perjuangan harus dipupuk dari baby, pasti akan lahir generasi yang lebih berani

YB Khalid Samad, yang mewakili aku di Shah Alam, diperkarangan masuk Jalan Silang.

Azmin Ali sering difitnah Melayu munafik @ Umnu

Najib in action

SB on duty , ambil gambar secara rambang

Majority anak muda

Pelbagai anak bangsa

Mat Salleh pun


Kami parking kat sini aje.

Malas nak bersesak ke dalam Stadium, walaupun abang adik saya mempelawa saya untuk hadir bersama 

Ini di perkarangan Stadium Merdeka, sekitar 230 petang


Tak boleh masuk, dah jam

Orang Asal bersama Khatib Uztaz Harizal, khatib muda dari Kulim

Sekitar pukul 4 kami menapak perlahan. Bukan mengalah, tetapi, lebih baik rehat di Masjid sambil laksanakan tugas wajib.

Kesian.....dia saorang yang duty hari ni.

Leman Raja Lawak pun nak berfoto dengan kami, gang MediaMaya Sungai Layar

Jurukamera Budin @ Nasiruddin Ice.

Kami menapak perlahan ke Stasen Pasar Seni, untuk menaiki Putra ke NSTP Jalan Riong, untuk membuat lapuran.

Latiff Hariri
1828 22012013
Sungai Petani

No comments: