Bee Gees

Friday 3 May 2013

Calon Sri Tanjung, Sungai Layar

Empat foto pertama ini bukan dari kameranya saya. Saya curi dari si Budin, Team mediamaya sungai layar itu.

Kerana ketibaan pengantin perempuan adalah sewaktu dengan masanya saya bermesyuarat di PIBG SunLay.



Makan dengan Pak Mak Mertua


Merahnya ayaq sirap


Duk dengan pengantin, memang payah nak makan, kena tertib

Saya sampai semula ke majlis ini sekitar 230 petang, kira pengantin baru habis menjamah seleralah. Jadi dapatlah saya menjadi jurukamera keempat diantara 3 jurukamera yang tak ditauliahkan ini. 

Kenapa 3 jurukamera? Budin guna Nikon dan Canon dia, kira dualah.


Ini, si Budin, ada dua pistol tu, satu tersandang dibahunya.



Ini yang terbaik dari saya.




Pengatin bersama adik adiknya dan anak anak buahnya.


Bersama keluarga Pengantin lelaki

Rombongan Pengantin perempuan meminta diri untuk pulang sekitar 3 petang.


Berfoto bersama Ayah dan Ibu Pengantin perempuan


Menyantuni rombongan Pengantin perempuan hingga ke pintu kereta.


Singgah pulak kerumah pertama dari sudut lawatan secara rasmi ke perkampungan Sri Tanjung ini, rumah Abang Latiff TNB

Hujan gerimis mula turun sekitar asar, walaubagaimana pun tetamu yang hadir tetap dilayan. Sedangkan si Budin, dah mula tak duduk diam. Berbagai bagai 'angkara' yang ada didalam perancangan beliau, walaupun diprotes dek hujan.

Latiff Hariri
1858 02052013
Sungai Petani

No comments: