Bee Gees

Sunday 1 September 2013

Taiping dan Batu Kurau

Foto ini yang membuat anak saya teruja di kejauhan.

Candol Taiping seusia dengan saya....atau lebih.

Ke arah Bomba Taiping, mencari sesuatu untuk perut, tetapi ternyata tidak beroperasi, masih 'mood' Raya agaknya. Akhirnya ke Casual market ajelah. Bungkus Popiah dan Kueteow Combat untuk makan malam di rumah nanti.

Tapi, sebelum balik, kena singgah rumah Makcik saya ini di Batu Kurau. Sudah melebihi 3 tahun atau lebih, saya tidak bertemu dengan dia, semenjak beliau mengikuti anak beliau di Pahang.

Saya memang harap sangat supaya Makcik Rahmah ini berada di rumah.

Makcik Rahmah, dah 94 tahun umur IC, kalau tak ikut IC sekitar 106 atau lebih.

Ini Insan istimewa yang banyak membantu saya dan Emak bermula dari 1973 hingga ke kelahiran ketiga tiga anak anak saya.

Semoga Makcik Rahmah terus sihat dan mendapat rahmat tiada hentinya dari Allah....

Ameen

Latiff Hariri
1128 / 01092013
Sungai Petani

No comments: