Bee Gees

Friday 27 June 2014

Tiger81 Zulkifli Hamid Terima Menantu

Sebaik selesai pernikahan si Tart itu, kami terus bergerak ke Pulau Pinang.

Pagi tu, sekitar pukul 11 pagi, sebelum pernikahan Tart, saya sudah ke Pulau Pinang menjemput Din Selamat, yang sudah merancang perjalanan untuk ke Majlis Perkahwinan anak Zulkifli Hamid, dan terkena serentak dengan Tart.

Kami tiba sekitar pukul 3 lebih sedikit. Tiger81 Hashim dan Tiger81 Badli sudah pulang, tak kesempatan untuk bertemu.

Bapak Pengantin Lelaki bergaya spek hitam.

Sebaik tiba , kami terus makan, tak nak kehabisan nasi dan lauk, hahaha.

Bersama adik kepada Zul.

Adalah sekitar satu jam bersama Zul, bilamana kami bergerak ke restoran berdekatan untuk berjumpa rakan seUitm Din, yang tidak bertemu lebih puluhan tahun itu(?). 

Saya dah lupa namanya.

Minum petang di Pulau Pinang.

Din pulang ke KL sekitar sebelum Maghrib , sedangkan kami pulan ke edah.

Saya rasa , saya dah tunda percutian ke Terengganu ke cuti penggal ketiga. Nak buat macam mana, keadaan tidak mengizinkan. Saya dipaksa kerja oleh majikan saya pada keesokkan harinya, kerana sudah penghujung bulan Mei 2014.

Latiff Hariri
0658 27062014
Sungai Petani

No comments: