Bee Gees

Saturday 9 July 2011

Bersih 2.0

Negara demokrasi, tapi tak boleh berkumpul dan meluahkan apa yang salah.

Mereka masih menegakkan yang taghut dan bathil. Yang membunuh, kalau kaum kerabat mereka, mereka lepaskan, yang menayang video lucah, kalau orang mereka, sekadar denda sahaja, yang mereka fitnah , mereka kata benar, yang kita pertahanan kebenaran, mereka kata fitnah. Inilah negaraku Malaysia.

Suasana pagi 09072011 disekitar KL




Orang tak bersalah yang disalahkan. Penjenayah berleluasa

Student pun berani bangkit!!

Ini golongan orang orang .....
SB.

Aku sering ingatkan anak anak aku, supaya jangan berkerjaya Polis. Mereka tak bermaruah.( Maaf kawan kawan aku di PDRM, aku tahu korang ok!!!)

Ini semngat pagi 9 Julai 2011. Sempena umur aku 47 tahun!

Dah bersedia untuk apa jua 'keburukan' yang bakal dihadapi anak anak 'Lelaki' Hariri.


Latiff Hariri
1215 07092011
Hati Bersama Hariri Brothers'

No comments: