Bee Gees

Thursday 21 August 2014

Taman Dagang Rumah ke Sepuloh

Rupanya malam itu, Kak Sham dan Abang Jabar dah sediakan juadah istimewa.

Adik saya rashi yang tak berpuas hati pagi tadi, kerana sekejap sangat berjumpa saya di rumah beliau itu, turut turun bertandang ke rumah Kak Sham

Dinner malam ni gulai daging lagi.....

Ungkit kisah lama .....

Ustaz Jabar dan Kak Sham.

Malam tu hingga ke pukul 10 sahaja Rashi bertandang, akhirnya beliau pulang ke Shah Alam.

Dan kami pun lena malam tu......

Dan dikira rumah Kak Sham ini rumah ke lapan kunjungan kami bermula dari rumah Rashi di Shah Alam.
Gagal bertemu Akhtaruddin dan Makcik Normah.

Pagi Sabtu tu jugak saya berkunjung balas ke rumah Ustaz Ramlan Porigi di Cheras. Ustaz siap bertanya saya dari malam kelmarin, pukul berapa nak sampai, jadi saya wajib penuhi pertanyaan beliau.

Tak susah cari, guna Google map je.

Mee goreng lagi....tadi rumah Kak Sham pun menu yang sama.

Kami disini hingga ke jam 10 pagi.

Bersalaman dengan Ustaz, kami terus meluncur laju memasuki Lebuhraya Karak.

Dah sebelas buah rumah dalam masa dua hari ni, Jumaat dan Sabtu

Latiff Hariri
2108 18082014
Sungai Petani

No comments: