Bee Gees

Monday 18 October 2010

Sri Aman - Kini Kami Datang












Roziah Latiff, Jamilah Asri, Mokhtar, Zulkifli, Ridzuan, Fadzrin, Rozhan, Zulfikri dan Nor Hisham. Jurukamera Izzuddin Janaton.

Membaca email serta aturcara majlis dari rakan RAMD , meremang jugak bulu roma saya.

Kenapa? Tunggu ajelah cerita dan fotonya nanti

Kami bergerak menuju ke Lapangan Terbang Pulau Pinang dari Sungai Petani jam 1500 ptg, dan tiba di Butterworth jam 1545
sebelum berangkat ke Pulau Pinang.


Tiba di Airport jam 1620 terus cek-in, sementara saya dan Asri mnghantar kereta kami ke parkir The Star.

Asri dan Jamilah pula, dari Pulau Pinang , dekat aje.

Wan, Fadzrin, Sham dan Rodz dari Kepala Batas dan Seberang Jaya, mereka berempat sekereta, sedangkan saya berlima

Jadi jumlah keseluruhan 11 orang. Semua berada di Lapangan Terbang Pulau Pinang tepat jam 1705ptg.

Eh, Zulfikri Talha pun datang dari Ipoh ni!! 12 orang satu penerbangan!
Yang bestnya 4 rakan darjah 1-6 SRJK(I) Lenggong 1971-1976 . Jadilah, ini saja yang termampu saya aturkan dengan ehsan Let Kol Zawawi Adam.

Selesai cek in, jam 1730ptg, dan kami memasuki Boarding room jam 1745ptg

Sementara itu,Faridah dan bang Yamin, bertolak malam tadi dari Ipoh, mereka bermalam di Ampang.

Rupanya ada pesta Konvokesyen di PutraJaya petang ni, lagi dekatlah mereka ke LCCT,

Adik saya Rasi dari Shah Alam , dan mereka berempat naik satu pesawat dan akan berkenalan nanti. Rasi adalah adik saya yang ke 5 atau ke 8 dalam susunan. Beliau kelahiran Lenggong, hehehe.

Yang terakhir tiba Osman, beliau akan tiba esok malam 22/10/10 dari KL, jadi semua 18 orang lah.

Nak ikan terubuk masin, kena sambut kami kat Airport nanti ya, hehehe







Selamat Berkenalan Batalion ke13, RAMD, Kem Pakit, Sri Aman, Sarawak!!








Latiff Hariri
1520 211010
LTAB Pulau Pinang

No comments: