Bee Gees

Sunday 3 October 2010

Lagi Rakan SMDA

928pagi 021010, saya siap muatnaikkan foto pertemuan bersejarah selepas 28 tahun tu, dan 1021 pagi, mendapat respon yang baik dari kak Rosmah ni.

Memang ada perasaan kesal tidak memberitahu semua tentang kehadiran kami , yang selalunya secara mengejut ke Kuala Lumpur.

Selalu begitulah, kalau diwarwarkan , tak ada yang mahu berinteraksi. Bila secara diam diam, menjadi pulak untuk bersua muka ini.





Chew Ka Gee dan Roziah. Kali terakhir berjumpa 1982 masa Tingkatan 6 di King Edward dan St George. Bertemu semula pada 011010 di KLCC



Saturday at 9:28am
Friends Only · Comment ·LikeUnlike ·UnsubscribeSubscribe · View Feedback (3)Hide Feedback (3) · Share
Rosmah Pandak APA NI LATIF...DATANG KL TAK BG TAU...... kat klcc semalam...kalau bg tau sure boleh pi sana semalam jumpa walau sekejab.....
Saturday at 10:21am · LikeUnlikeRosmah Pandak semalam sebelom masuk keje duk pi gak kat ISETAN beli baju n ...pi kat MAXIS bayar bill......apa la....kenapa la tak terjumpa pulak......iash2
Saturday at 10:23am · LikeUnlikeAbdul Latiff Janaton Hariri maaf, adakalnya segan nak berinteraksi dgn rakan2, sebab tak semua yang ceria sambut kehadiran kami di KL. Tapi, tunggu tau, maghrib ni kita berjemaah


Kami 'check-out' sebaik selesai Maghrib.

Bergerak mengarah ke Bukit Bintang. Saya tahu Rosmah kerja dalam bidang perhotelan, tapi tak pernah ambil tahu pulak nama majikannya. (maaf Rosmah) .

Ternyata terlalu dekat dari MARC Apt# ni, tak sampii 5 minit kami dah berada di parkir Grand Millineum Hotel ni. Terus menapak ke lobi hotel.

















Serius jugak kakak kita ni



Ini kali kedua kami bersua muka. Pertama kali berkenalan di rumah Faridah Baharum sempena menyambut manantu pertama batch SMDA 1981 tu.
















Kami beborak dahulu, sebelum dihidangkan dengan kopi panas serta biskut raya.

Baru saya tahu yang Rosmah pun berkampungkan di Taiping, dan sering turun ke utara.
Jadi, jangan sorok daripada kami, setiap kali turun ke utara nanti.

Ya, kami dijemput untuk menyambut menantu kedua batch SPM 1981 SMDA November mendatang ni.
















Hanya berbual sekitar 30 minit, sebelum kami bergerak menuju ke Shah Alam.

Kami memasuki tol Guthrie tepat jam 2200 malam, dan tiba di tol SP Selatan 1255 pagi.

Untung dan seronok dapat tidur di katil rumah sendiri.

Terima kasih Rosmah!


Latiff Hariri
2015 041010
Sungai Petani

No comments: