Bee Gees

Monday 18 April 2011

Perkahwinan Shahidan Nor dan Nor Zaina

Aku bergerak ke Kampung Lembah Raja menghampiri kepukul 145 tengahari.

Dah tahu, pengantin mesti lewatpunya, hehehe. Sempatlah aku melantak dulu.
Tapi, tak lama pun, selesai memeriksa kisahnya Pokok Petai Menangis malam tu, kedengaran letupan mercun bola dari kejauhan. Haaaa, itu tandanya rombongan pengantin dah tiba. Berlari lari anak aku ke hujung jalan.



Bertemakan ungu rupanya

Ok, segak dan bergaya

Bersanding dihalaman rumah

Bersantap didalam rumah

Muzik tradisi yang uniknya, dari memasang lagu lagu moden dicerowong pembesar suara
Potong kek perkahwinan

Suap suami makan

Ini acara penutupnya
Semua serba ungu
Perkahwinan berlangsung pada bulan Mac yang lalu, diwaktu cuti semester persekolahan.

Saya hanya berkesempatan mengemaskini pada hari ini, 18 April. Agak sibuk dengan aktiviti yang datang secara tiba tiba .

Tahniah kepada Wan,rakan baik saya , yang berjaya mendapat menantu saudara ditahun 2011 ini.


Latiff Hariri
1234 18042011
Sungai Petani

No comments: