Bee Gees

Tuesday 23 October 2012

Perkahwinan Amir Hamzah Othman

"Eh, uncle Latiff datang kenduri kawin Amir , pakai macam ni aje?!"

Itu yang buat saya ketawa. Memang uncle sepanjang perjalanan dari SP hingga ke Shah Alam/Kuala Lumpur ni, ber'pagoda' sahaja. Tak ada nak protokolnya.

Amir yang saya kenal seawal usianya 2-3 tahun....kini, dah bergelar suami, dan lebih tingi dari uncle.

Saya terpa rumah pengantin dahulu sebelum ke Dewan FRU itu.

Memasuki dewan ini sekitar 1250 tengahari. Saya tak nak 'mis' acara persandingan , yang dikatakan bermula pukul 1 tengahari.

Bersalaman dengan bapak pengantin, Osman....engkau dapat menantu dulu ek.

Raj yang pertama hadir dari group kami ex PFB KLCT

Diikuti oleh Abdul Rahman Jamalauddin

Kawan serumah saya sewaktu 'bujang' saya, David Koh

Nizam yang terakhir sampai

Eh, silap Datin Nor Hayatie Abd Ghny yang terakhir antara kami

Semua ceria berkisah kisah silam dan terkini

Pengantin memasuki dewan sekitar 130 tengahari.

Raja Sehari


Santapan DiRaja Sehari

Hm, Amir oh Amir........

Kenanngan bersama mantan mantan kakitangan /anak buah Osman Abu Bakar bersama Pengantin

Memang lama tak jumpa dengan Amir ni semenjak beliau memasuki IPTA itu

Bapak dan Emak Pengantin, yang ceria menyambut menantu sulong

Kami bertandang disini hingga pukul 3 petang, cuaca bagus, dan akhiri dengan foto ini.

Tahniah Osman & Zila sekeluarga.


Latiff Hariri
0818 22102012
Sungai Petani

No comments: