Bee Gees

Sunday 7 July 2013

Satu Malam di Purtajaya


Pernah saorang rakan baik saya memberi komen, ' Tip, dulu hang sikit sikit turun KL, la ni aku dah ada kat KL , hang tak turun turun."

Itu masa keseronokan berFB hinggakan ke mana mana pun asyik nak berFB. La ni saya dah kurangkan berFB dan tak nak ganggu rakan rakan seketika. Kerana sekiranya saya mewarwarkan kehadiran saya, pasti tergendala urusan saya, tak pun urusan rakan rakan yang mahukan saya bertandang ke tempat mereka.

Saya bergerak bertiga petang itu ke Kuala Lumpur. Dapatlah saya mewangikan 2 buah rumah di Kuala Lumpur ini dengan bauan durian dari kebun saya.


Maghrib di rumah Kak Sham

Dan Osman memeriahkan rumah Kak Sham ini kemudiannya.

Bergerak mengarah ke PuteraJaya sekitar 830 malam dan tiba di destinasi sekitar 940 malam. Anak anak dah tunggu kami di sini. Ibu mereka dan Izzuddin pun tak tahu plan kami bertiga ni.

Terus ambil anak anak ni, dan keluar makan, teramat lapar hingga perut dah masuk angin. Gara gara nak makan malam bersama.

Ruang dapur dan tamu

Ruang tamu berkongsi dapur

Bilik tidur

Ruang tamu berlatarkan tasik PuteraJaya dan PICC

Agak kecil kamar ini, tapi kenalah dengan harga dan lokasinya.

Selesai makan, masuk kamar, mandi dan bergerak ke persekitaran Hotel ini untuk menikmati keindahan senibinanya.

Lobi hadapan....tetapi sebenarnya lobi ditengah, tidak mengadap jalan besar.

Suasana rekreasi yang cantik ditengah tengah Hotel. Kamarnya mengelilingi taman rekreasi ini. 

Hotel Pullman PutraJaya, Sesuai untuk keluarga

Kami lena pun dah melebihi jam 12 malam. Tak tahulah, boleh bangun awal atau tidak.

Esok dah nak kejar masa.......

Latiff Hariri
0538 05072013
Sungai Petani


No comments: