Bee Gees

Tuesday 3 December 2013

Saat Yang paling Indah Ialah Pabila.................

Saya bergerak seawal pukul 2 petang dari rumah menuju ke rumah Azmi, sebelum memasuki Tol menuju ke Butterworth. Perjalanan kami yang saya jangkakan selama empat setengah jam berakhir di Bukit Kiara Equestrian sekitar 645 petang. Kami bertiga, selain dari Azmi, adik saya Mohd Fadhil turut menjadi pengemudi kereta Saga saya  ini. Adik saya merupakan OE93. 

Sebenarnya dah letih memujuk 2 rakan yang tidak mahu turut serta disaat saat akhir. Tapi, saya tidak boleh memaksa pun, semua dah 'tua tua' , pendirian masing masinglah.


Pentas ni, biasalah......

Saya dan Roslan Abdul Rahman. Saya yang ketiga hadir selepas Din Selamat

Razak Yusof , Shahril Lamin dan Azmi Abu Kassim.

Sharil Lamin pernah mewakili Malaysia Under 15 ke Australia.

Jamal Wahid, Arifuddin dan Razak Yusof


Razak Yusof, Azmi Abu Kassim, Abdullah Hemdi, Raja Anuar Zaleha, Zulkifli Mohamad dan Arifuddin

Razak Yusof dan Arifuddin nyanyi lagu Greater Than Before

Menyanyi ke , menghafap skrip. Jamal Wahid, Zulkifli Mohamad dan Hariri Kassim

Azmi Abu Kassim, Nassir Hanapi dan Abdullah Hemdi

Tumpuan kepada Bendahari dan Pelopor OE81 Nazri Noor

v      Nazri Noor dan Roslan diwawancara oleh Pemberita New Straits Times

Nassir Hanapi dan Zainal Fatmi

Tiga teraju utama OE81 - NAZRI, ROSLAN ABDUL RAHMAN & DIN SELAMAT KAMAL

Roslan Abdul Rahman merupakan Bendahari OEKL, sementara Din Selamat sebagai PR Publisiti/Media OEKL.

Dengan kemasukan dua wakil OE81 ini, tertempah 3 meja dari rakan rakan OE81 serta jumlah peningkatan 37 meja kesemuanya dari warga Edwardian.

Roslizan Idris Abdullah merupakan kenalan/jiran saya ketika Bapak bermastautin di Aulong.

Saya dan Roslizan sali mengenali ketika saya berusia 9 tahun. Wamtu itu Bapak menyewa di perkampungan Aulong, sebelum kami berpindah ke Banglo Kerajaan didalam Balai Polis Aulong.

Peluang untuk bersama rakan Oldboys termuda tidak dilepaskan

Din Selamat dan Uncle Chong OE42!!

Peluang menemuramah adik ipar Sultan Kedah ini tidak dilepaskan, Dato Azman Hamidun juga OE81. Perasan tak Zainal Abidin yang mana?


Satu untuk OE81 bersama Pengetua terkini Cikgu Aziz

Nazri , Zul, Roslan, Hariri, Wan Akmar, Azman Isa, Dollah, Wazee, Che Na, Cikgu Aziz, rakan cikgu Aziz, Nassir, Zainal, Arifuddin, Azmi.
Hadapan Razak, Jamal Wahid, Raja Anuar, Din Selamat, Shahril, Zahiruddin dan saya.

Kami bersurai sekitar 1130 malam. Saya dan Azmi bergerak pulang ke Sungai Petani, dipandu oleh adik saya Fadhil.

Kami minum dan rehat seketika di R&R Tapah dibelanja makan oleh Nazri Noor yang pulang ke Ipoh.

Kegembiraan saya ialah bila melihat wajah wajah keriangan yang terukir disetiap rakan OE81 yang hadir pada malam 30 November 2013 ini

Latiff Hariri
0838 03122013
Sungai Petani

No comments: