Bee Gees

Friday 26 March 2010

Sepatu Dari Kulit Rusa-Ria Resty Fauzi




Ria Resty Fauzy ni, populariti beliau di Malaysia diawal 80an gitu gitu aje, kira boleh diterimalah jugak . Saya ingat ingat lupa aje lagu lagunya, tapi, bila menonton kensert beliau, baru saya ingat Tajuk tajuk lagu yang agak lain dari kebiasaanya:-

Cintaku Sedalam Lautan Atlantiklah, Sepatu dari Kulit Rusalah, Sinar matamu bagai Besi Sembranilah, pelik sungguh cinta dia ni.

Dengarlah dulu selingan lagu beliau sementara menunggu penulisan saya selanjutnya, payah jugak nak cari idea ni.


Umur agak sebaya, anak pun sama, dah tiga orang seperti saya, tapi 'abang yang ganteng' seperti yang dipanggil Ria Resty kepada saya, kelihatanya jauh lebih 'tua' dari Penyanyi tu, kenapa agaknya? Hehehe.


Latiff Hariri
2130 26032010
Sungai Petani

No comments: