Bee Gees

Saturday 6 March 2010

Sekolah Menengah Dato' Ahmad - Kelas 2A1 - 1978

Saya memerlukan sumbangan foto foto lama rakan rakan SMDA untuk saya simpan dan buatkan slide show semasa majlis reunion nanti. Sila emailkan kepada saya, atau melalui Manan dan Asri. Kerjasama dari semua amat saya hargai. Saya akan berada di Lenggong bermula malam 12/3/2010 hingga petang 13/3/10 , mungkin menginap di Rumah Rehat Lenggong, dan berbasikal di sekitar Lenggong, Kg Sira-Labit-Chepor-Pulau Cherry-Kota Tampan-Kg Beng-(Raban, jika diizinkan)-Kg Chain-Banggol Belimbing-Lgg.
Kepada rakan rakan yang sudi dan mahukan berkongsi cerita dan foto, sila hubungi saya nanti.


Batch SMDA 1977-1981 , Kelas 2A1 -1978


Duduk Depan Perempuan Dari Kiri :-

Norlela(Kuak), Razifah(Ra), X, Allahyarhamah Norazlina Nasrun, Cikgu Azian, Ustazah Robiah, Norhaniza, Normah, X, Chiew.

Berdiri Belakang Dari Kiri:-
Maznah, x,x,x,x,x,x, Hasnah Kassim(gelok) x

Belakang Perempuan
Lau Mei Heng, Chew Ka Gee




Duduk dari Kiri:-
Jefri, Usan, Rafai Ismail, Abd Hadi, X , Amir Rais, Redzuan.

Dari Kiri Berdiri:-
Azam, Manan, X, Rosly(ely), Ismail, Hassan, Md Nor


Maaf , saya ingat pada yang girlfren aje..Eh, sejak bila saya berada di SMDA ni.
Ini foto ihsan dr Manan la, dia yang ingat setakat ini aje. Yang mana tak tercatat nama, tolong beritahu saya atau Manan, saya kemaskini lain.


Latiff Hariri
2311 06032010
Sungai Petani

No comments: