Bee Gees

Thursday 11 March 2010

BERSEDIAKAH ANDA UNTUK CABARAN???

Baca tajuk , mcm nak pergi kembara kedalam hutan mana aje ni. Di Perlis akan berlangsung ekspidisi Mountainbike pada 13/3/10. Dengar cerita lebih 1700 penyertaan, termasuk Otai Zam, yang bersama kami tempohari berkayuh malam. Memang
stamina perlu ada, tetapi, apa yang kami rancangkan di Lenggong lebih kepada berkayuh santai, bertemu orang orang kampung dan anak anak disepanjang perjalanan nanti. Tiada masa yang dikejar, lebih kepada menikmati satu daerah yang pernah saya dan Rahman bersama Arwah Bapak. Saya tidak akan terkejut jika bertemu dgn orang orang tua yang akan mengenali saya, kerana pengalaman tempohari bersama Asri membuat saya boleh terima kenyataan selepas ini.

Semua dah ready, kita tengok ajelah siapa yang 'pancit' dulu di Lenggong nanti.



Pam


Meter


Lampu





Lampu belakang


Basikal dah siap naik kereta.



Insyaallah kami akan sampai ke Lenggong malam ini 12/03/10 sebelum jam 2000, Sedangkan Rasyi dan Rahman sudah bergerak dan kini berada di Rawang menuju ke Lenggong.Mereka dijangka tiba jam 3 petang. Rencananya bermula lepas subuh pagi Sabtu di depan kedai Faizal, ditepi rumah kerajaan simpang Pokok Jerai, betul ke nama tempat tu?

Kalaulah Coolbatch 70-75 jadi bertemu sesama mereka pada hari Sabtu ni, alangkah seronoknya, dapat kami tumpang makan tengahari bersama ikan tangkapan mereka di pasar Lenggong nanti.


Latiff Hariri
0945 12032010
Sungai Petani

No comments: