Bee Gees

Thursday 28 November 2013

Calon SPM dan Bekas Pelajar SunLay 2013

Memandangkan ini adalah anak bongsu saya , yang menduduki SPM 2013 ini, saya secara tiba tiba aje ambil cuti sama semata mata mahu meraikan peperiksaan ini.

710 pagi, bergerak sendiri ke Sekolah Menengah SunLay.

Saya tahun 1981 dahulu, kayuh basikal aje dengan Raja Anuar Zalehan dari rumah nenek saya di Aulong, Taiping menuju King Edward VII.

Saya biarkan seketika sementara menanti pukul 8 pagi. Saya ke Sekolah sekitar 745 pagi melihat suasana calon calon SPM 2013 ini di Dewan Semarak.

Oh, Izzuddin duk didepan sekali rupanya.

Paper Bahasa Malaysia 1, sengaja pengawal peperiksaan melewatkan jam dinding kira kira 5 minit.

Tak boleh lama pun, mengganggu, jadi saya menapak semula ke kantin dan bersarapan bersama Tuan Pengetua Cikgu Ismail , GPK Cikgu Hashim dan Cikgu Subri.

Depa lepak aje pagi ni.

Saya tidak lama disini, sekitar 1 jam sahaja. 

Hari ini 6 November 2013 bermulanya SPM dan dijangka tamat pada 27 November 2013

Latiff Hariri
2048 27112013
Sungai Petani

No comments: