Bee Gees

Tuesday 16 February 2010

CINTA PERTAMA-ANNA MATHOVANI (1974)

Saya memang dah lupa lagu ini. Tapi, Rahman memainkan, memutarsemula memori saya sebulan sebelum reunion SRJK(I)Lenggong. Ha ah, ingat ingat, masa tu tahun 1974 di Taiping dan filem ini menjadi hit remaja masa itu, tidak termasuk saya ek, baru darjah 4. Tapi , mungkin juga rakan rakan di Lenggong ada kisah tersendiri masa itu. Nikmati dan hayati melody merdu serta kata kata cinta Anna Mathovani. Lakunan Slamet Rahardjo dan Christine Hakim.
Yes , masa tu Pak Slamet ni kira macho habis , serta Christine yang menjadi igauan pemuda bujang masa tu. Klik sambil nikmati tulisan serta foto lama ini.






Ahli sukan SRJK(I)Lenggong tahun 1976 simpanan Roziah. Tanya saya, apa sukan yang saya wakili SRK KIng Edward VII-I, 1976? Hehehhe
Ragby je...... lawan dgn Clifford Kuala Kangsar.



Satu dua foto milik Roziah yang masih tersimpan di dalam Album


Darjah 6 dibawah jagaan Cikgu Hizam


Masa ni saya sudah bekerja, berbanding dgn mereka bertiga ni yang masih menuntut.


Kami dah tahu yang Sekolah ini bakal dirobohkan, jadi, klik aje untuk tatapan anak anak cucu, ish ish.


Dalam kelas Darjah 1 milik Cikgu Ainon. Ada yang masih menyimpan foto didalam kelas ini?


Dimanakah anda semua terutamanya Raja Sukarno , dan Sherry?

Best kan lagu Cinta Pertama? Ada yang jumpa lagu Cinta Kedua, Ketiga, Keempat?
Hubungi saya untuk saya rekodkan kedalam blog ini.Bukan lagunya, tapi kisah andalah.....


Latiff Hariri
1715 16022010
Sungai Petani

No comments: