Bee Gees

Sunday 8 May 2011

Menuju D'lloyd

Petang Khamis ni, saya bergerak setepat pukul 510 petang meninggalkan Sungai Layar , memasuki tol SP Selatan, dan tiba di tok Juru sekitar 550 petang. Perjalanan mula lancar bila melepasi negeri Pulau Pinang.

Tiba di Changkat Jering sekitar 625 petang dan melepasi Ipoh sekitar 7malam.

Saya agak , ini rekod terbaru yang saya buat . Tiba di Bukit Lanjan sekitar 822 malam. maknanya dari rumah mengambil masa 3jam 12 minit.

Tunggu ajelah saman......



Melepasi gunung gunung batuan di Ipoh sekitar jam 7 mlm.

Terus ke KLCC mengambil anak sulong saya, dan langsung ke Al Rawsha....macam biasalah.

Tepat jam 9 malam , Rosmah dan anaknya masuk. Kali ini semua berjalan lancar, makanan terlalu segera sampai dan kami selesaikan dua pinggan nasi Moggul dalam masa 30 minit.


Rosmah yang paling dekat untuk saya ajak bertandang sama. Bukan tak ingat pada yang lain....tapi, masa nak disegerakan.

Kambing 2 pinggan besar untuk 7 orang....habis?

Makan malam yang terlewat.
Selesai sudah
Kenangan makan malam 5 Mei 2011 di Kuala Lumpur.


Kami tidak lama disini. Terus ke Setiawangsa menghantar Rosmah, dan seperti yang dicadangkan Rosmah, saya memasuki DUKE dan terus meluncur laju mengarah ke Shah Alam.

Letih dan mengantuk.

Tiba di UiTM resort sekitar 1110 malam. Tak boleh tidur pulak.

060511

Terbabas pagi ini. Malam tadi sempat ber-on-line dgn Din, kalau ada kesempatan kita berjumpalah nanti.




Sarapan pagi di Intekma Resort.



Latiff Hariri
0019 06052011
UiTM Resort Shah Alam

No comments: