Bee Gees

Sunday 15 May 2011

Pukul 140 pagi di Batu 3

Keluar dari Istana Budaya pun dah melepasi jam 12 malam. Terus saya ke Kg Baru, untuk makan malam. Makan Malam? Makan tengah malam lebih tepat.

Sambil tu dah berkomunikasi dengan kawan baik saya saorang ni, dia kata dia habis kerja pukul 1 pagi, boleh lepak di mana mana. Saya ok aje.

Keluar dari Juara Tomyam sekitar pukul 1 pagi, ini tempatnya yang sering saya sekeluarga lepak sekitar 1989-1994.

Saya tiba di Batu 3 sekitar pukul 130 pagi, dan kawan ni sampai sekitar 10 minit kemudian.


Saya tak boleh lah bekerja malam malam buta ni, harus naik, darah tinggi saya.

Berbual tentang kenangan re-union 1 Mei yang lalu. Yang pasti 16 Mei ini, sempena Hari Guru ini, akan gempak lagi satu Malaysia kat Metro.

Ya, saya senang bekerja dengan Din, beliau pakar dalam menyatukan rakan rakan Old Edwardian 1981 . Di tahun 2004 lalu, boleh dikatakn setiap minggu beliau akan turun dari KL -Taiping, untuk bermesyuarat. Dan kami dibelakang ni, ikut aje rancangan dan idea beliau.

Ini kisahnya lepas bersama D'LLOYD.

Tidur malam pun melepas jam 4 pagi.


Latiff Hariri
0956 15052011
Sungai Petani

No comments: