Bee Gees

Friday 6 May 2011

Pelangi Petang - ALFATIHAH

Ini perngakuan ikhlas saya.

Saya dan Izzuddin buat slide ini sambil lewa sahaja. Entah mengapa, saya agak keberatan untuk mencari waris waris serta keluarga terdekat. Mungkin faktor usia? Atau saya pun terikut ikut dengan Pak Lan(hehehe) yang mula terasa sambutan yang diberikan oleh rakan rakan seakan akan dingin.

Saya tak mengharap kehadiran sepertimana ditahun 2004, yang mencecah 70 orang. Ya lah, dulu ramai bunga untuk hero hero bunga datang menjengok. Kali ini just the guys, jadi kurang menariklah agaknya.

Pada saat jam 3ptg, slide ini masih diedit untuk dimasukkan foto foto terkini arwah Marzuki Abd Latiff. Dan lagunya pun agak pendek untuk diperbanyakkan foto fotonya.

Maafkan saya serta Izzuddin.

Saya bercadang akan menziarahi waris waris Arwah rakan rakan kita ini untuk disalurkan sumbangan dari warga OE Class 81 ni , dalam masa terdekat ini....atau pada awal Ramadhan sempena Syawal, tetapi agak lambat lagi dari sekarang.

Kepada yang berminat untuk bersama, sila hubungi saya.

Dimulakan dari Sungai Petani-Batu Kurau-Ipoh.

Dan berura ura untuk ke Teluk Intan/Selekoh mencari keluarga arwah Zulkifly Bahrain....





Istimewanya slide sambil lewa ini, bila ianya dipertontonkan kepada Bonda Ustazah Shamsudiar dan Kekanda Zainul, ibu dan abang kepada Zainal Azmi @ Mc Helm @ Haji, sepertimana beliau dikenali oleh anak anak saudara beliau.

Alfatihah untuk rakan rakanku, yang terlalu baik budi pekertinya.


Latiff Hariri
0948 06052011
UiTM Resort

(Disiarkan sekitar 845malam 6 Mei 2011. Saat ini sedang menghayati irama 60-70an dari D'lloyd dan Datuk Ahmad Jais di Istana Budaya)

No comments: