Bee Gees

Sunday 25 March 2012

Tiada Maaf BagiMu Najib!!

3 mac 2012


Ini yang berlaku di Sungai Petani sepanjang hujug minggu yang saya dan Najib berada di Sabah itu. Bukan Najib isteri Rosmah la!


Saya tahu kehadiran nama nama besar ini, tapi, tak berdaya kerana acara ke Sabah harus didahulukan.


Dihari yang sama itu, datangnya 'pembunuh'C4 1Malaysia itu ke Sungai Petani. Sambutan yang diberi, maha hebat, berbas bas dan van kilang berisi penuh warga yang dibeli, di asak memasuki Sungai Petani. Ada yang dari Pendang, ada dari Sik, ada dari Baling. Ya lah, nak tengok dari dekat wajah isterinya Rosmah ini.


Dari bisik sembang pagi di gerai kopi, setiap yang hadir dihulur RM35.00 untuk menaiki bas , dan ada kakitangan 'kera'jaan yang dipaksa hadir.


Dah mangli UMNgOk dengan rasuah ni.


Tapi, setiap kali hadirnya pemimpin Pakatan,  kami tak dibayar pun, kami bayar sendiri duit minyak motor dan kereta kami.

'Ah Chet' ni teruja nak ambil foto pemimpin Pakatan. Seronok tengok Melayu/Cina/India sehati dalam hal menjatuhkan rejim Be End.

Johari Abdul orang kuat Keadilan Sungai Petani. Lebih power dari pakciknya, 'Datuk T' .

Sebahagian dari 5000 hadirin pelbagai bangsa.

Saifuddin ni orang 'besi' Keadilan selain dari Tian Chua

Saifuddin berpidato penuh tenaga

Tetamu tak berganjak, bahkan semakin ramai, bila nama nama besar ni, mula memasuki padang

Speaker kerajaan sah Pakatan Perak, yang ada sekarang 'kera'jaan haram!

Dalam hujan tu Cikgu Mat, mana payungnya!!??

Johari mencatit 'point' pemidato, sedangkan yang lain hantar lapuran ke maya

3 Orang kuat Keadilan.

Orang Nombor 1 Pakatan Rakyat.DSAI tiba dalam hujan lebat. 

Banyak kawan UMNgOk aku cukup benci dengan dia ni, tak cukup Mahathir and the gang fitnah mamat ni, kawan kawan aku dalam UMNgOk pun tokok tambah saham masing masing untuk ke(tut tut) nanti.


Korang tambah saham korang ok! Buat Video pun tak reti, fitnah kunun.

Hidup Rakyat!!

Pemidato yang digeruni Mahathir dan Najib

Ketawa riang dalam hujan lebat. Ada rakyat kisah!? Gasaklah dengan hujan, rahmat tu!



Kehadiran yang lebih dari 5000

 

Untuk rekod hari ini 3 Mac adalah hari yang sama Najib tu datang ke Sungai Petani disebelah siangnya.


Hari ini juga beliau memohon maaf dengan rakyat Kedah atas salah laku UMNgOk selama 50 tahun memerintah Kedah. Dah terlewat Najib oii, kami warga Kedah ketawa aje. Korang bunuh ulamak As-Syahid Ibrahim Libya itu dahulu, tak nak bertaubat nasuha dengan Allah ke? Korang fitnah dia kata dia pengganas kominis, tipu anggota Polis supaya hadir ke Baling untuk menangkap pengganas, tapi sebenarnya Ibrahim Libya. Korang ingat Polis PPH yang terbabit dengan operasi itu setuju dengan arahan yang diberi oleh UMNgOk? Kenapa tak minta maaf secara berdepan dengan waris AsSyahid Ibrahim Libya serta orang orang kampung yang terkorban didalam mempertahankan Agama dan para Ulamak? 


Ingatlah kawan kawan ku , setiap ahli UMNgOk menanggung dosa yang pemimpin korang lakukan terutamanya membunuh Ulamak serta warga marhain yang tidak berdosa. Korang teruskan membunuh, buat kacau, fitnah, berlagak samseng , gunakan Polis semata mata mahu menegakkan kemungkaran korang. Setiap undi yang korang berikan kepada BN, dan setiap undi menipu yang korang gunakan melalaui SPR dan Jabatan Pendaftaran itu, akan dituntut di Sana nanti, Insyaallah.


Kebenaran dan kemenangan itu pasti.......


Foto ehsan Budin - Orang Muda Gang Kita, Sungai Layar.

Latiff Hariri
1148 24032012
Sungai Petani

No comments: