Bee Gees

Thursday 13 February 2014

Sekejap Sekejap Dia Mai SP

Pada awal perlantikkan tugas dahulu , saya terasa amat jauh . Walaupun pilihannya ada, tetapi saya tetap minta beliau ke Sabah , ke suatu daerah yang , walaupun jauh, tapi dekat dengan keluarga pakciknya itu. 

Entah berapa bulan sekalilah agaknyasaya dap berjumpa dengan anak saya ini.




Buah liar yang seakan akan buah 'meletup' yang pernah saya makan semasa usia anak anak SRK dahulu. Macam buah tembikai pun ada bentuknya.


Pagi Sabtu....tengok habis kekuningan rimba ini, dek kemarau panas.

Jadi, dah dua kali anak saya ini pulang ke Semenajung sejak bermulanya sesi persekolahan Januari 2014 ini.
Ok lah tu, entah entah bulan Mac ini balik lagi.

Lapangan Terbang Antarabangsa Pulau Pinang , petang Sabtu.

Ahad pagi baru bergerak ke Sandakan. 

Isnin pagi di pejabat, datang lagi sampul surat dari jauh ini. Dah tahu dah apa isinya.

Betul ke ni isinya 3 helai?


Dah tiap tiap bulan ni saya terima 'product' dari Bandung. Minggu lalu CDnya, sekarang T-Shirt pulak. Bulan Mac apa agaknya?

Latiff Hariri
0658 13022014
Sungai Petani

No comments: