Bee Gees

Sunday 5 December 2010

BBQ Rumah anak Pak Mutalib

07112010

Kalau saya berada 'dalam kasut' Ismail, saya pun akan lakukan seperti ini, tetapi, bezanya, saya buat kat tanjung Dawai lah!!

Ya, hati siapa tidak tersentuh melihat ramai kawan kawan yang bertandang ke Majlis Rosmah tu. Begitulah agaknya yang dialami Ismail, lalu dijemputnya semua kawan kawan ke rumah beliau untuk bersarapan pagi, bagi saya lebih kepada Brunch(Bfast plus Lunch)





Ruang tamu rumah Ismail Talib yang luas.....




Berpeluk tubuh mengalahkan Bodyguard.... sejuk sabit dik ujan, kambing pun belum siap BBQnya

Haaa, dah masuk dalam umah dah, makan dah nak boleh dah..
Latiff dan Abang Man, control perut, sebab ladies first kat ruang makan
Hasnah memulakannya....
Diikuti anak anak ............













Zulrahim dan abang Hadi bersilat dgn kambing














Hm, semua bersila dan bersilat. Eh, abang Hadi masih menyelongkar.....














Dah kenyang, berceritalah pulak














Dua rakan SRJK Lenggong 1972


Berkisah sambil menghayati Kambing BBQ, memang enak....




.. ditambah pulak hujan di luar







Kami akhiri acara makan makan ini sekitar jam 130tengahari.

Saya bergerak memasuki tol ke Utara, Abang Man Faridah ke Kuala Selangor, sedangkan yang lain ke arah Kuala Lumpur semula.

Letih tapi menyeronokkan.


Latiff Hariri
1245 05122010
Sungai Petani

No comments: