Bee Gees

Wednesday 15 December 2010

PERABUT KENA REPO

14122010

Pada hari perpisahan 28112010 lalu, memang Faridah dan Abang Manan, dah kenen barang barang perabut yang masih tersisa dirumah ni. Saya kata pada mereka, takat kenen kenen, buat apa, huluq....., bawak mai transport, boleh repo perabut perabut ni.

Yang kelakarnya, ada rakan rakan FB yang terkejut bila saya fotokan suasana didalam lori abang Man, seolah benar kejadian tersebut, hehehehe.

Jadi, petang selasa ni, seperti yang dijanjikan , abang Man datang menyapu bersih sebahagaian isi rumah saya ini, untuk disimpan di setor Ipoh


Senang bila Mokhtar dan Zulkifli pun mengenali abang man, gara gara bertandang ke Kem Pakit bulan lalu.
Habis clear ruang tamu rumah saya, kena duduk atas tikar lepas ni

Meja ketapang tempat letak kuih muih raya pun tak ketinggalan. Saya hanya mampu memerhati
Izzuddin seronok nak berfoto atas lori aje
Kerusi yuyu
Zul pun nak posing sama

Selesai mengangkat perabut sekitar maghrib. Saya pelawa abang Man mandi dahulu dan bersolat sebelum berangkat pulang.

Abang Man bergerak sekitar pukul 8 mlm, dan lega, lapang dah rumah saya ni.

Malam ni , pasti kak Dah tak lepas abang Man......


Latiff Hariri
1030mlm 18122010
ITM Shah Alam

No comments: