Bee Gees

Monday 19 November 2012

Akmal Hariri - Nasi lemak Kopi O TV9 16112012

Seawal malam Selasa 13112012, Izzuddin sudah mewarwarkan kepada saya akan Akmal Hariri, yang bakal muncul di TV9 minggu hadapan.

Saya buat selamba aje, nantilah saya pastikan dengan Rahman.

Khamis 15/11/2012, saya sempat bertandang ke BTHO , dan disahkan Rahman bahawa acara sudah ditukar ke 16/11/2012 , dan bukannya pada 23/11/2012.

Jadi , sempatlah saya warwarkan kepada Izzuddin akan penukaran jadual ini, serta lagu lagu yang bakal dimainkan oleh Akmal nanti. Saya dapatlah mendengar terlebih dahulu setiap lagu yang bakal didendangkan di rumah Rahman tengahari ini.

Dan yang sukanya, kawan kawan Izzuddin siap tanya, macamana hang tahu lagu lagu yang bakal didendangkan itu?

Sebahagian foto foto ini saya ambil dari pagefan Akmal Hariri

Arif Kashani, abang kepada Akmal, merupakan The Flying Musician , juga pemain piano dan biola.

Akmal dan Arif didalam studio menunggu giliran

Dah hensem dah.....



Ini rakaman yang diambil oleh Izzuddin, ditemubual Bienda

Lagu Skyfall lagu pembuka

Mimpi Sufi - ciptaan Akmal Hariri

Kemudian diikuti dengan lagu Terukir Di Bintang dan Ketulusan Hati

Seperti yang dikatakan Rahman, yang bertanya kabar berminat untuk kerjasama , selain Rabbani, UNIC pun sudah menunjukkan minat. 

Tapi Akmal Hariri harus/wajib selesaikan pelajaran hingga ketahap ijazah dahulu.

Izzuddin, sekadar penonton dan tukang rakam, pun terasa gembira dengan kejayaan kecil Akmal ini, inikan pulak tuan punya badan.


Tahniah dari kami sekeluarga untuk Rahman-Sarah, Akmal Hariri dan Arif Kashani.


Latiff Hariri
1428 18112012
Sungai Petani

No comments: