Bee Gees

Friday 30 November 2012

Singah Lake Garden Sat

Ini acara sampingan sebelum saya hadir majlis perkahwinan di Simpang, Taiping itu.

Sebab mereka tak balas pesanan ringkas saya, saya pakai terjah aje ke rumah mereka. Ada rezeki berjumpalah kita, tak ada rezeki, saya letak aje buah buah ni kat muka pintu, pasti tak ada siapa nak mencurinya.

Beri salam dua tiga kali, akhirnya anak yang menyahut....

Sorryla Wie, ganggu tidurmu


Beg student tu.......

Kami bertandang seketika, kerana harus segera menghadirkan diri ke kenduri kahwin.


Dan pukul 1130 pagi, tapi suasana seperti pukul 830 pagi

Terima kasih Zawawi dan Zaharah sekeluarga.

Tapi , masa perjalanan mengarah ke gerai cendol tu, saya ketawa bagai nak rak melihat foto ini yang tersiar di MukaBuka kawan saya ni.

Memang kelakar kawan aku ni!!

Apa ajelah Awie oi, saya tahu rakan saya ini amat menghargai pemberian yang tak sepertinya ini....


Latiff Hariri
2008 28112012
Sungai Petani

No comments: