Bee Gees

Thursday 15 November 2012

Pulang dari JB ke BP

Niat tu nak makan tengahari di Restoran yang bersesuaian, saya mencadangkan kepada abang Zul dimaa mana restoran yang menarik. Ternyata abang Zul pun kurang pasti.

Jadi cara mudah untuk menenangkan perut yang lapar ini, berhenti aje di mana mana restoran makannan segera.

Walaupun Burger King bukan menjadi pilihan, dek kerana tak nak taha perut, saya arahkan kesemua makan dahulu apa yang ada di hentian stesen minyak ini.

Walaupun tak popular, saya pasti budak budak akan gembira kalau berhenti makan di restoran makanan segera ni

Beratur panjang jugak untuk makan tengahari ni


Harap kenyanglah tengahari ini

Abang Zul sekeluarga

Kami di Sri Medan sekitar Asar.

Bergerak meninggalkan Sri Medan sekitar pukul 5 . Memasuki bandar Batu Pahat untuk mencari , sekiranya ada Restoran masakan Asam Pedas yang beroperasi. 

Entah pukul berapa boleh sampai ke Nilai untuk mengambil sesuatu dari adik bujang saya itu, seterusnya ke Bandar Tun Hussein Onn, untuk mengambil barang barang dapur kami dir rumah Rahman.

Bila ditanya Rahman, pukul berapa boleh sampai, saya congak sendiri dengan agakkan melepasi pukul 9 malam.

Petang ini pun Aqilah yang memandu.

Latiff Hariri
1108 11112012
Sungai Petani

No comments: