Bee Gees

Saturday 17 November 2012

Sekolahnya Najwa Latif

Berpandukan google, saya arahkan anak saya memasuki bandar Batu Pahat. Ini permintaan anak anak, untuk melihat sendiri sekolahnya penyanyi remaja ini. 

Saya ikut aje permintaan mereka, sebab memang setahun sekali nak masuk Johor ni pun payah bagi kami sekeluarga ni.


Teruja tengok pintu gerbangnya.

Najwa Latif. Ada rakan OE yang tanya saya, Najwa tu anak u ke Latiff?

Hahaha. Saya duk di s P, Najwa di b P, mana nak sama.


Yalah, gang penyanyi remaja ni

Tertunai sudah....SMK (P) Temenggong Ibrahim, Batu Pahat

Bergerak pulang mencari gerai/restoran yang berniagakan masakan Asam Pedas, tiada yang beroperasi, akhirnya kami bergerak laju menuju ke Pagoh dan terus memasuki Lebuhraya.

Satu hari Satu malam di Johor

Latiff Hariri
1008 11112012
Sungai Petani

No comments: