Bee Gees

Sunday 25 November 2012

Anwar Mai SP Lagi Pada 15 November!!

Siapa kata saya sudah hilang 'semangat' untuk berkisah tentang perjuangan keadilan ni! Saya masih tidak menerima sebarang ugutan dari puak sebelah sana, setakat perli sinis tu, tak jadi hallah.

Secara langsung tiada, tetapi melalui pihak ketiga memang banyak. Yang cuba menakut nakutkan saya ramai. Yang hantar SMS membodek dan mengutuk tu biasalah. Tapi setakat SMS tu, tak luak apa pun. Saya senyum aje.

Puak puak itu memang dah meroyan semakin teruk, sejak jangka hayat mereka dijangka tamat sekitar April 2013. Bayangkanlah, kalau bekalan kita tak sebanyak mana, tetapi kita dijangka mati pada tarikh yang ditetapkanNya, silap silap kita yang KO dulu sebelum tarikhnya.

Ish , saya yang melalut ni.

Ini aktivitinya yang paling 'GRAND' sebaik tamatnya Ramadhan dan Syawal. 

Johari Abdul -  Orang kuat Sungai Petani.

Jurukamera bebas

Terpukau dengan fakta, bukan auta ya JibGor.Anwar kalau berpidato, memang memukau

Yes, gang Keadilan memang ramai malam ni

Jurukamera rasmi Parti Keadilan SP


Bodyguard ramai malam ni, sebab depa kata gang gagak nak mai kacau

Pengawal Keadilan meneglilingi pentas.

Pentas sikit punya hebat kan? Taipan Square Sungai Petani. Ini yang buat Umnu meroyan setiap kali ceramah diadakan di Sungai Petani


Utusex malaysia kata (kira dengan jari) kehadiran 1500 sahaja, tapi aku kata 15000

Memang orang ramai tak berganjak sehingga jam 12 malam. Aku rasa setiap yang hadir dapat duit poket RM5.00 buat beli cekelat hacks, eh, sama ke macam acara yang dianjur Be End itu?

Taubatlah , kalau kami nak lapag terima duit rasuah dari pemimpin haprak untuk kami dicucuk hidung sepertimana warga Umnu/MCA/MIC tu!

Tunggu JibGor datang Sungai Petani lagi, hari tu dia datang rasmikan Expo Pertanian di Pantai Merdeka tu, tak dapat sambutan langsung, budak budak darjah 6 yang dipaksa beratur sepanjang jalan menuju ke Pantai Merdeka.

Latiff Hariri
1028 23112012 
Sungai Petani

No comments: