Bee Gees

Monday 17 May 2010

Jemputan 5 June 2010 kepada Rakan Rakan SMDA/SRJK Lenggong, Perak

Daripada Faridah Baharum dan Yamin Ibrahim kepada semua kenalan beliau tak kira pangkat usia, terutamanya dari Lenggong Perak. Jom kita ramai ramai meriahkan majlis ini.


Mudahnya , keluar dari Hi-way Plus kearah Chemor, kira kira 20 minit exit Hi-way.





Tarikhnya , Sabtu 5 Jun 2010 , cuti penggal persekolahan mendatang, Faridah dan abang Yamin nak timang menantu sulong.


Tu dia, sekotak kad jemputan, kalau tak datang jugak memang saya rugi

Menu hari tu, air tangan Abang Yamin dan Faridah jugak, ada air asam/ sambal belacan dengan ulam-ulaman . Jemputan melebihi 1000 orang, jadi fikirkan kemeriahan yang bakal dialami. Saya tergamam jugak , bila Faridah kata, ada yang nak datang Jumaat tu, bergotong royong didapur. Wow, hebat rakan rakan SMDA/SRJK . Saya rencana hanya bertandang selepas jam 4 petang , dan akan pulang ke SP sebelah malamnya. Ada jugak berangan dengan Asri, nak bermalam di Ipoh, dan pulang pagi Ahad.



Hm, duk atas lantai aje? Mcm baru kawin aje rumah Bang Yamin ni. Ya la, kami sampai waktu mereka berdua tengah mengecat dinding rumah penangan nak menyambut menantu ni.


Sambil pekena teh serta mi goreng air tangan anak kedua Bang Yamin (kira luluslah, kalau nak bersuami selepas ni). Habis satu rumah bersin gara gara tumisannya di dapur.


Kan saya kata, clear



Satu untuk dua keluarga


Kepada yang tidak berkesempatan, acara bertandang kerumah Pengantin lelaki akan disambut pada Ahad 13 Jun 2010 di Padang Besar, Perlis. Kemungkinan besar, rumah kami akan dijadikan tempat persinggah rombongan Pengantin dari Ipoh yang akan bermalam pada 12 Jun 2010 nanti. Silakan, saya sudi menerima kehadiran seramai mana rombongan nanti, serta rakan rakan sekolah SRJK/SMDA nanti .

Ini menantu pertama dari batch SRJK/SMDA Lenggong, batch 1971-1981 rasanya. Hebat mu Faridah!!


Latiff Hariri
2024 17052010
Sungai Petani

No comments: