Bee Gees

Wednesday 26 December 2012

Malam Minggu di Kuala Lumpur - 15122012

Pagi Sabtu ini, saya bangun seperti biasanya jugak.

Terkenang kebun yang ditinggalkan....Hm. Perangai orang orang tua ni macam tu lah. Itu belum ada ayam itik, lembu kerbau. pakat tak jalan kemanalah.


Nak masuk memang payah.

                           
Ini aktiviti mengisi masa boring mereka, sebab abah mereka bermeeting keluarga di Felda.

Kenapa Felda? Ya lah, Share dah jatuh, untung kemana, rugi yang digali......

Nak gi Ballroom

Kat PJ

Nanti cuba Westin pulak

Online ajelah

Tak pun melayan TV

Saya balik sekitar pukul 4 , dihantar oleh Pengerusi Majlis, Rasiyuddin.

Saya tahu mereka boring, jadi saya ajak semua keluar untuk bermalam minggu di Kuala Lumpur.

Datuk L dan Maya Karin?

Makan tengahari pun dah melepasi pukul 5 petang.

Kegemaran saya suatu ketika dahulu, kira kira 14-15 tahun yang lalu

Berpeleseran seketika di Bangunan Great Estern ini sebaik selesai menjamu selera, dan terus meluncur laju ke Menara Berkembar.

Tengok tengok cerita apa yang ada di sini.


Hmmmm, layan aje lah, malam minggu pun.

KLCC

Curi curi je ambil gambar

Di Taman KLCC

Tarian pancutan air

Hm, dah melepasi pukul 10 malam rupanya, terus kami pulang.

Kalau ada yang lapar, pandai pandailah selongkar peti sejuk, dan maggi yang bercawan itu.

Di persimpangan KLCC

Tidur pun melebihi pukul 12 malam, esok dah nak balik.

Latiff Hariri
1108 25122012
Sungai Petani


No comments: