Bee Gees

Monday 24 December 2012

Perjumpaan Keluarga - Yang pertama 15122012

Tiba hari yang saya nantikan ini.

Ianya berlaku 91 hari selepas pemergian Emak (16Sept2012), bersamaan 10350 hari(+-)(13Aug1984) pemergian Bapak, dan sekitar 3361 hari selepas pemergian Nazahuddin Hariri (30Sept 2003), adik saya yang ke 7.

Saya di sini seawal 10 pagi - janji mesti diawalkan . Hargai peluang yang diberi.

Permulaan yang baik 15 December 2012 - Dewan Zamrud, Felda Villa D'saji

Felda Villa D'Saji, Jalan Semarak, Kuala Lumpur - 11 pagi - 5 petang

Rasiyuddin Hariri , Pengerusi Majlis hari ini bersama Abdul Rahman Hariri

Kakak sulong - Shamsiah Hariri

Muhammad Fadhil Hariri - adik lelaki saya yang ke empat atau ikut susunannya, yang ke 10.

Mohd Ghazali, adik lelaki ke 5 , dan dihujungnya Akhtaruddin Hariri. Ghazali adik ke 11, sementara Akhta adik yang ke 6.

Sekitar pukul 12 tengahari, tertunda.

Masa perlu dihargai serta dihormati . Saya kagum dengan adik saya yang paling jauh itu datang dengan motosikalnya sahaja, dalam hujan ribut lagi. 

Saya?

Saya jauh jugak, tapi kecil punya hal. Dalam hal begini, hujan ribut pun saya dan adik beradik sanggup datang. Bukan senang untuk membuat sesuatu keputusan tanpa pengetahuan yang lain. Sebaiknya keputusan dicapai dengan persetujuan bersama, atau yang majoriti 'bersuara' akhirnya. Itu yang baiknya.

Bermula musyawarah sekitar 1215 tenghari.


Rasiyuddin mengatur majlis hari ini

Dalam hujan ribut mereka sampai, tapi tak basah pun.... balik dalam panas terik

Saya ucapkan terima kasih kepada semua atas kerjasama yang diberikan.  Majlis tamat sekitar pukul 2 petang, dan saya tamatkan berada di sini sekitar pukul 3 petang.


Janjinya bertemu lagi pada 24 Mac 2013. Harap sudah melepasi PRU13 waktu itu.

Latiff Hariri
1748 23122012
Sungai Petani

(DiMayakan pada 24122012 - genap 100 hari)

No comments: